ამოქმედდა პაციენტის უფლებების დაცვის ცხელი ხაზი

06.02.2014

მიუხედავად ჩვენს ქვეყანაში პაციენტის უფლებების დაცვის სფეროში არსებული საკანონმდებლო ბაზისა, პაციენტების უდიდესი ნაწილი მაინც ვერ ახერხებს თავისი უფლებების რეალიზებას, ეს ეხება როგორც პაციენტის სოციალურ უფლებებს, ასევე ინდივიდუალურ უფლებებს.

2014 წლის 23 იანვრიდან ამოქმედდა პაციენტთა უფლებების დაცვის ცხელი ხაზი, რომელიც საქართველოს მოქალაქეებს სხვადასხვა უფასო სერვისებს სთავაზობს, კერძოდ:

  • უფასო კონსულტაცია პაციენტის ინდივიდუალურ და სოციალურ უფლებებზე;
  • უფასო კონსულტაცია სახელმწიფო პროგრამების შესახებ;
  • უფასო იურიდიული კონსულტაცია;
  • საჭიროების შემთხვევაში, იურისტის უფასო კონსულტაცია სასამართლოში.

პროექტი მომხმარებელს კომუნიკაციის ორ საშუალებას სთავაზობს:

1. ცხელი ხაზი: 2 103 003 – ზარი უფასოა ძველი ქსელების აბონენტებისთვის. ცხელი ხაზი ფუნქციონირებს 10:00 დან 18:00 საათამდე შაბათ-კვირის გარდა. 

2. ინტერნეტ სივრცე: პროექტის ფარგლებში შექმნილია ვებ-გვერდი www.patientsrights.ge, სადაც განთავსებულია ინფორმაცია პაციენტთა უფლებების და სახელმწიფო პროგრამების შესახებ. ასევე საიტის საშუალებით შესაძლებელია  ონლაინ კონსულტაციის მიღება. ინფორმაციის მისაღებად ასევე შექმნილია Facebook-ის გვერდი www.facebook.com/patientsrights.

პროექტს ახორციელებს საქართველოს ბიოეთიკის და ჯანმრთელობის დაცვის  მართლებრივი საკითხების შემსწავლელი საზოგადოება.