დღეს, 22 ოქტომბერს, ფონდი “ღია საზოგადოება-საქართველოს” ოფისში “მედია პორტალმა” მედიას და არასამთავრობო ორგანიზაციებს წინასაარჩევნო პერიოდში ფარული და პოლიტიკური რეკლამის მონიტორინგის სექტემბერის თვის შედეგები გააცნო. პროექტის ფარგლებში ხორციელდებოდა პირველი არხის, იმედის, რუსთავი 2-ის, მაესტროს და კავკასიის პრაიმტაიმის (საუკეთესო საეთერო დრო) მონიტორინგი.
პროექტს აფინანსებს ფონდი ‘ღია საზოგადოება-საქართველო’.
სექტემბერის თვის შუალედური ანგარიში სრულად შეგიძლიათ ნახოთ ვებგვერდზე www.mportali.com.
ან ნახეთ Scribd-ზე:
ფარული და პოლიტიკური რეკლამის მონიტორინგი 2013 წლის (საპრეზიდენტო) წინასაარჩევნო პერიოდში